Китайські автоконцерни почали постачати продукцію на ринки Азії, Латинської Америки та навіть Європи.
Китайські автобренди традиційно орієнтуються насамперед на домашнього покупця, але останнім часом активізувалися і на глобальному ринку. За 2021 рік експорт авто з Китаю зріс відразу на 100% і досяг 2,015 млн. одиниць. Про це повідомляє сайт CarNewsChina.
Найбільше експортували легкових автомобілів – 1,614 млн. З них 310 тисяч – електромобілі та гібриди. Стали відомі найпопулярніші китайські бренди на світовому ринку.
5 місце – Changan, 110 тис. проданих авто
Changan минулого року збільшив експорт на 114,3%. Основними ринками є Саудівська Аравія, Пакистан, Перу та Болівія, а найпопулярнішими моделями – Changan CS75 PLUS, Eado PLUS та CS 35 PLUS.
4 місце – Geely, 115 тис. проданих авто
За 2021 продаж Geely за межами Китаю зріс на 58%. Автомобілі експортують до Східної Європи, Південно-Східної Азії, Африки та Південної Америки. На ринок ЄС вийшов бренд Lynk&Co та вже продали 11,6 тис. цих авто. З 2025 року Geely планує експортувати по 600 тис. автомобілів щороку.
3 місце – Great Wall, 140 тис. проданих авто
У 2021 році у 170 країнах світу реалізували 140 тис. автомобілів Great Wall та Haval. Це на 103,7% більше, ніж рік тому.
2 місце – Chery, 270 тис. проданих авто
Chery у 2021 році відзначили 20-річчя початку експорту авто за межі Китаю. Ювілейний рік виявився вдалим, адже продаж зріс на 136,3%. У 2025 році Chery планують продати півмільйона автомобілів за межами Китаю.
1 місце – SAIC, 697 тис. проданих авто
Кожен третій китайський автомобіль відправлений на експорт – продукція концерну SAIC. У 2021 році зростання продажів склало 78,9%. Примітно, що основним експортним брендом SAIC став MG – продано 360 тис. авто та значна частина їх знайшла покупців у Європі.