Haval H6 (Хевел Н6) - передньо-або повнопривідний кросовер класу «К2». Третє покоління моделі. Прем'єрний показ автомобіля в Україні відбувся 1 березня 2021 року.
Кросовер Haval H6 третьої генерації став одним з перших автомобілів, побудованих на модульній платформі бренду Great Wall під назвою L.E.M.O.N. Що дозволило не тільки скоротити масу автомобіля при збільшенні жорсткості кузова (у порівнянні з попередніми моделями), але ще й оснастити кросовер великим рядом електронних помічників.
Зберігши якусь спадкоємність в зовнішньому вигляді за рахунок головної оптики, що примикає впритул до грат, автомобіль все ж став виглядати більш витримано. В першу чергу за рахунок змінених пропорцій (збільшилася не тільки загальна довжина, але і колісна база), по-друге, за рахунок масивної решітки з плетеним візерунком, а по-третє, за рахунок більш органічно промальовані тепер корми, яку візуальної розширює оптика, об'єднана диодной перемичкою.
Усередині ж H6 перетворився повністю: прості прямі лінії, покладені тут в основу організації інтер'єру, контрастують з вигнутими, властивими попередньої генерації.
Відмінними рисами салону H6 є дворівнева передня панель із захованими в перехід між рівнями дефлекторами, вертикальний дисплей мультимедіа-системи (10.25 або 12.3 дюйма), цифрова панель приладів без козирка (10.25 дюйма), а також поворотна шайба замість селектора коробки передач на горизонтальному центральному тунелі (під яким ховається масивна ніша).
Другий ряд пропонує пасажирам підлокітник, дефлектори обдування і USB, а також підігрів (крім версій в базовому виконанні). У похідному стані обсяг багажника дорівнює 580 л, якщо скласти спинку дивана (складається в пропорції 60:40), вийде 1800 л з рівною вантажної майданчиком.
В Україні автомобіль поставляється з однією лише силовою установкою - 2.0-літровим бензиновим турбомотором на 204 л. с. і 320 Нм (момент доступний з 1500 об / хв). Мотор комплектується семіступенчатним «роботом» з двома зчепленнями мокрого типу, привід - як передній, так і повний (муфта Haldex може передавати до 50% крутного моменту на задні колеса). На китайському ж ринку доступні і версії з 1.5-літровим бензиновим турбомотором на 169 л. с. і 285 Нм.
Повернувшись до згаданих спочатку електронним системам, варто відзначити, що для кроссовера доступні адаптивний круїз-контроль з функцією руху в пробках і автоматичним екстреним гальмуванням, система утримання в смузі, система розпізнавання дорожніх знаків і датчики сліпих зон, а також гальмування перед перешкодою при русі заднім ходом.
Що ж стосується оснащення, що забезпечує зручність і комфорт, то кросовер пропонує камери кругового огляду, двозонний клімат-контроль, підігрів і вентиляцію передніх крісел і підігрів заднього ряду, мультимедіа з інтеграцією Apple CarPlay і Android Auto, бездротову зарядку для смартфона, а також аудіосистему на вісім динаміків.