BYD G6 (БІД G6) - передньопривідний седан класу «D», спочатку відомий під ім'ям I6. Дебют моделі відбувся на автосалоні в Пекіні в квітні 2010 року.
За своєю суттю, G6 є вдосконаленою версією седана F6. Зовні автомобілі відрізняються один від одного, хоча японський слід в дизайні зберігся. Майже не змінилися і габарити: довжина G6 дорівнює 4860 мм, ширина 1825 висота 1460, а довжина колісної бази становить 2745 мм.
Рівень оснащення BYD G6 відповідає статусу флагманської моделі марки - ABS + EBD, фронтальні і бічні подушки безпеки, датчики тиску в шинах, парктронік, система безключового доступу, запуск двигуна кнопкою, навігаційна система, підготовка для телефону, обігрів сидінь і т. Д.. правда, далеко не всі з перерахованого є в базовій комплектації.
БІД підготувала для G6 кілька варіанти силового агрегату. Один з них, власної розробки, володіє 160 л. с. потужності при двох літрах робочого об'єму. Другий, 2,4-літровий, вироблений за ліцензією Mitsubishi, видає 140 «коней». Агрегатуються ці двигуни з 5-ступінчастою механічною коробкою передач або з автоматичною трансмісією.
Крім того, БИД G6 може оснащуватися 1,5-літровим турбованим бензиновим мотором Ti з безпосереднім уприскуванням (154 л. С., 240 Нм) і роботизованою коробкою передач з двома зчепленнями (аналогічної DSG). Китайські інженери стверджують, що розробили трансмісію самостійно, не вдаючись до запозичення ідей своїх німецьких колег. У версії з Піднебесної преселективний «робот» носить назву DCT. До 100 км / год седан з такою силовою установкою розганяється за 9,9 секунди.